donderdag 10 maart 2011

Afscheid

Wij hebben afscheid genomen van onze 3 in 1 wandelwagen. Nou is het aan- en verkopen via internet niet nieuw voor ons. Maar het verkopen van de maxi cosi voelde net weer even anders...

In 2008 gingen we op pad. B. -die marktplaats altijd perfect weet af te speuren naar de beste koopjes- had een mooie wagen gevonden en een afspraak gemaakt. We reden naar het afgesproken adres en belandden in een nette woonwijk.


Binnengekomen zagen we 'm al staan. Allerlei toebehoren lagen in de buurt en mevrouw vertelde stralend hoe geweldig de wagen was. Ze hadden zelf alles nieuw gekocht en voor hun eerste kindje gebruikt. Aangezien er daarna een tweeling gekomen was zijn ze toen voor een dubbele wagen gegaan. Een complete demonstratie liet ons zien hoe veelzijdig het apparaat gebruikt kon worden. Reiswieg, klik. Autostoeltje, klik. Trappelzak erin, trappelzak eruit. Adapters eraf, adapters erop. Regenhoesje, parasolletje, muskietennetje, dekentje en luiertas. Met mijn zwangerschapshormonen projecteerde ik al mijn geluk op de wagen. Daar zou straks ons kleine meisje in liggen..


Twee kleine meisjes later stond ik in mijn eigen woonkamer. Voor mij stond een 3 maand zwangere dame. Om de wagen heen had ik alle toebehoren uitgestald. Alles wat eraf gehaald kon worden was gewassen en rook weer helemaal fris en nieuw. Ze kreeg dezelfde demonstratie en ik zag de twinkeling in haar ogen.

Nou vraag ik me af, staat zij over drie jaar ook zo'n demonstratie te houden in haar woonkamer?

1 opmerking: