dinsdag 24 mei 2011

Peuterpubertje (2)

Twee onschuldige oogjes kijken me aan terwijl ik een lief stemmetje hoor zeggen: 'Mama, ik heb niet een rommeltje gemaakt hoor.' Terwijl ze de badkamer nog uit moet lopen zie ik achter haar alvast de waarheid.
Deel zoveel van de serie 'ik kan niet slapen'.























Gelukkig hadden we zeep, medicijnen en andere gevaarlijke dingen al opgeruimd. Bij het opruimen zag ik alleen dat de laatste vier wattenstaafjes ineens gele uiteindjes hadden in plaats van witte. En toen ik E. vroeg hoe dat kon vertelde ze me trots dat ze zelf haar oren had schoongemaakt. Het nieuwe doosjes moet dus toch wat hoger worden opgeborgen.

5 opmerkingen:

  1. Zou een haakje op de deur geen handige oplossing zijn? ;) wat een boefje he? echt een jonge onderzoeker! Het is in elk geval erg leuke blogvulling!! X mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ze weten zelf zó goed wat wel en niet mag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps...
    Ze heeft er een troepje van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ai ai, wat een rommel.
    Maar het is wel flink dat ze zelf haar oren kan proper maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Herkenbaar! Hier ook twee kaboutertjes die zichzelf verraden.

    BeantwoordenVerwijderen