donderdag 12 mei 2011

Kerkje

Terwijl ik in de keuken bezig was begon E. aan haar spel. S. lag te slapen dus ze had lekker de kamer voor zichzelf. Ze koos drie kussens uit en legde ze naast elkaar op de grond. Voor een van de kussens ging ze staan. Ze begon te zingen en dansen met haar armen in de lucht.

Zo nu en dan keek ik achterom en op bovenstaande wijze ging ze nog even door. Toen vroeg ze of ik mee wilde doen. Ik probeerde te ontdekken wat ze deed. Ik luisterde wat beter en toen ik hoorde wat ze aan het zingen was ging er een lampje branden.

Uit volle borst zong ze 'hallelujaaa, prijs, halleluuuujaa prijijijssss'. En dat herhaalde zich een aantal keer. E. speelde kerkje. Ik ging haar kerk binnen en nam plaats in dezelfde rij naast E. Samen hebben we de aanbidding voortgezet:).

2 opmerkingen: