donderdag 12 mei 2011

Muffinstandaard

Dinsdag kocht ik een leuke muffinstandaard (Wibra). Ik heb nog geen etagere in huis en het leek me wel leuk om eens iets te kunnen presenteren.
Uiteraard maakte ik gister muffins om er in te zetten en ik heb ze (een aantal) versierd met chocolade botercreme. Eigenlijk had ik verwacht dat die botercreme niet echt lekker zou zijn. Ik hou nooit zo van gebak waarbij je het gevoel hebt dat je gekleurde boter eet. Maar omdat het nou eenmaal zo leuk staat wilde ik het toch proberen.


En wat blijkt??? Is me dat even lekker! Hier het recept:

Nodig:
100 g chocola
175 g poedersuiker
200 g boter
5 el melk
1 tl vanille extract
snufje zout

Werkwijze:
*Smelt de chocola
*Mix alles behalve de chocola tot een smeuige massa
*Mix de chocola erdoor
*Laat het even opstijven in de koelkast voor gebruik

1 opmerking: