woensdag 20 april 2011

Opgeruimd staat netjes

Bij het indelen van ons 'nieuwe' huis vorig jaar, hebben we op zolder een groot bureau geïnstalleerd. Dit bureau stond achter de schotten en was nog van de familie R. geweest, die in dit huis woonden vóór de familie E. waar wij het van kochten.

De helft werd in beslag genomen door computer en spulletjes van B. De andere helft werd gebruik voor naaimachine en hobbyspulletjes van mij.

In een jaar kan er veel veranderen, de computer heeft een eigen kamer gekregen en de zolder was fijn om te hobbyen, maar het viel me op dat er maar weinig momenten waren dat de meiden op bed lagen en dat ik de rust had om op zolder aan de slag te gaan.

De laatste weken ging ik regelmatig op zolder spulletjes halen om aan de keukentafel te fröbelen. En toen... kwam er een nieuw plan. Kasten in de bijkeuken opnieuw indelen en plek maken voor de hobbyspullen. Ik pakte een paar dozen in met vrolijk pakpapier van de HEMA en zo werd de eerste stap gezet om de bijkeuken te veranderen.

Het is voorlopig nog niet klaar, we gaan er nog gordijnen voor maken.. maar het idee dat er achter de toekomstige gordijnen van die gezellige dozen staan maakt me nu al vrolijk.



1 opmerking: