zaterdag 16 april 2011

10 jaar..

Morgen is het feest, dan hebben we een verjaardag. 10 jaar. En dat gaat gevierd worden met taart. Veel taart. Het gaat om onze kerk. Wij komen daar pas een jaar, maar het begon allemaal 10 jaar geleden. Morgenochtend spreekt Eddy Bakker (...) en na afloop is er taart.

Ik heb me opgegeven om ook een taart te verzorgen, en dit is m geworden. 

En bij een kado vraag je je natuurlijk af wat er in zit...? Nou dit:


Ik bakte een brownie en in dezelfde vorm een cake van biscuitdeeg. Beide gingen ze door midden, waarna ik ze heb opgestapeld met een laagje cream cheese frosting er tussen. Bovenop smeerde ik lemon curd en tot slot pakte ik het in met mars mallow 'pakpapier'.. De strik heb ik ook gemaakt met mars mallow fondant, alleen dan gedeeltelijk met cacao in plaats van poedersuiker aangemaakt.
Het was voor E. -en ook voor mijzelf- even wennen om de taart niet direct te proeven toen die af was.. Ik hoop nu maar dat ie morgen net zo lekker smaakt als ik ervan verwacht..

2 opmerkingen:

  1. Hai, en? Hoe smaakte ie? Prijs gewonnen? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem uiteindelijk niet geproeft :) Esther heeft er nog wel van gegeten, en dat ging er snel in...

    De winnende taart was van opa Knoest! Appeltaart.. Volgens de jury was die erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen