woensdag 2 februari 2011

Zonnestraaltjes

Normaal gesproken zie ik de meiden op dinsdag voor het laatst als ik ze wegbreng naar hun gastouders (half 8 's morgens). Tegen de tijd dat ik 's avonds na mijn werk uitgeteld op mijn stoel bij het kacheltje neerplof liggen de meiden al door papa gewassen en gestreken in bed.

Gister was ik vroeg naar huis gegaan met migraine. Met een emmertje naast mijn bed lag ik dan slapend, dan weer wakend, te wachten tot de hoofdpijn zou zakken. Voor het slapen gaan kwam B. met de meiden naar 'het grote bed'. Mijn eerste gedachten toen het licht aan ging waren nog niet zo blij. Maar toen keek ik over het randje van het dekbed. Eerst kwam S. aangetijgerd. Big smile en big hug. Ondertussen kwam ook E. er aan. Ik werd bedolven onder de kusjes. Alle kusjes werden eerlijk verdeeld over mijn wangen en rest van mijn gezicht. Terwijl S. naar bed ging mocht E. nog even bij mama in het grote bed liggen.
Het moment met de meiden maakte mijn dag meer dan goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten