vrijdag 15 juli 2011

Vakantie tijd

Voorheen was zou ik de zomervakantie omschrijven als een periode waar ik naar aftelde. Wanneer het eindelijk aanbrak ontvluchtten we de drukte van agenda en stad om op een andere locatie rust te zoeken. De vakantie ging voorbij en met gezonde tegenzin keerden we weer terug de drukte in om daar de was weg te werken en het ritme van alledag weer op te pakken.

Dit jaar is dat helemaal anders. We wonen in zo'n prachtige en rustige omgeving dat we hebben besloten om lekker hier te blijven. Terwijl het land in rep en roer raakt om alle spullen in de auto te laten passen en de plek van bestemming te bereiken tellen wij rustig af tot meidenpap volgende week lekker drieenhalve week vrij is. Voor die periode hebben we al wat leuke dingen bedacht om te gaan doen, maar alles staat open en wordt alleen met goedkeuring van buienradar uitgevoerd.

Om eerlijk te zijn hebben we ook al gecampeerd. Een weekend. In een huisje. Dit was omdat B. een weekendje Stoetenslagh had gewonnen met een filmwedstrijd. We hebben dat weekend heerlijk genoten van speeltuin, zwembad, strand en bbq.





Verder hebben we nog een beetje mee kunnen genieten van het vakantiegevoel toen opa en oma samen met oom D. kwamen proefcamperen op de camping om de hoek. Voor mij een nieuwe ervaring om lekker op de fiets bij mijn ouders langs te kunnen gaan -iets wat voor de meesten buren heel normaal is met al die familie netwerken hier, maar voor mij de eerste keer was-. E. en ik moesten allebei een beetje wennen toen we later weer over de camping reden en er iemand anders op 'hun' plekje stond.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten